
Mediatraining: Impact in de media
De training Impact in de media is bedoeld voor PvdA-kandidaten ten behoeve van de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart 2014.
communicatie en media zijn onlosmakelijk verbonden met een moderne campagne. Veel kandidaten zullen de komende tijd veelvuldig in contact treden met de pers en in debat gaan met andere partijen tijdens de campagne. Het is zaak daarbij je rol als boegbeeld van de lokale PvdA zo goed mogelijk te vervullen.
Deze Campagne-academie is op vrijdagavond 13 december en zaterdag 14 december en wordt georganiseerd in het Kontakt der Kontinenten in Soesterberg.
Tijdens dit weekend wordt gesproken over media en strategie en zullen de kandidaten/deelnemers in groepsverband gaan trainen, onder leiding van een partijgenoot met veel ervaring in de media. Tijdens de training worden tips en trucs gegeven door onze trainers, en wordt er in actief geoefend met het mediaoptreden.
Trainer: Marceline Schopman
De training Impact in de media is bedoeld voor PvdA-kandidaten ten behoeve van de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart 2014.
communicatie en media zijn onlosmakelijk verbonden met een moderne campagne. Veel kandidaten zullen de komende tijd veelvuldig in contact treden met de pers en in debat gaan met andere partijen tijdens de campagne. Het is zaak daarbij je rol als boegbeeld van de lokale PvdA zo goed mogelijk te vervullen.
Deze Campagne-academie is op vrijdagavond 13 december en zaterdag 14 december en wordt georganiseerd in het Kontakt der Kontinenten in Soesterberg.
Tijdens dit weekend wordt gesproken over media en strategie en zullen de kandidaten/deelnemers in groepsverband gaan trainen, onder leiding van een partijgenoot met veel ervaring in de media. Tijdens de training worden tips en trucs gegeven door onze trainers, en wordt er in actief geoefend met het mediaoptreden.
Trainer: Marceline Schopman